"TERAZ TERAZ TERAZ Teraz już wiem" przemyślana strategia? Poważna analiza

Dzisiaj na pewnym discordzie społeczność wyrażała swoją opinię na temat nowej reklamy MediaExpert.
Przyznałem, że jakimś cudem jej jeszcze nie słyszałem. Równocześnie dzisiaj całkiem przypadkiem miałem okazje nadrobić zaległości i już pierwsze odsłuchanie wystarczyłoby zrozumieć skąd ta nie sympatia dla tej reklamy.

Jakby ktoś również nie widział tej reklamy

https://www.youtube.com/watch?v=5ZElp5_o9Is&feature=youtu.be

Wcześniej MediaExpert wypuścił w podobnym stylu reklamę “Włączamy niskie ceny”, która również spotkała się ze zbliżonym odbiorem.


Stworzyłem ten temat, ponieważ zastanawiam się, jak bardzo ta irytująca formuła tych reklam była dziełem przypadku a w jakim stopniu przemyślanej strategii w myśl słów nieważne jak mówią, ważne, żeby mówili.

Chciałbym poznać wasze zdanie na ten temat i opinie o tych wspaniałych reklamach.
Myślicie, że MediaExpert będzie kontynuował produkcję denerwujących reklam, a może inne firmy zrobią podobnie?

1lajk

Nie cierpię reklam MediaExpert.

Prawdopodobnie o to im chodzi - wyrabiają sobie pewnego rodzaju markę. Są znani, dzięki czemu potencjalny konsument wie, że przynajmniej ich sklep nie jest jakimś oszustwem, zaś fakt, że ich reklamy denerwują prawdopodobnie nie ma aż tak dużego wpływu na ich sprzedaż - w ogólnym rozrachunku to, co się liczy dla konsumenta to cena i jakość - jeśli MediaExpert jest w stanie konkurować na tych polach, to ich produkty będą kupowane. Nie wyobrażam sobie konsumenta mówiącego “Nie kupię z tego sklepu, bo nie lubię ich reklam”.

1lajk

Problem jest taki, że nawet jeśli będziesz nienawidził reklam MediaExpert z całych sił, to i tak zapamiętasz, że właśnie u nich są niskie ceny.

1lajk

Szczury przekonały mnie, abym tam już nigdy nie kupował, pozdrawiam.

2lajki

To jest przemyślana strategia marketingowa
> Wrzuć taką reklamę
> Ludzie są wściekli
> Wrzucaj więcej
> a) Przewlekła frustracja prowadzi ludzi do uszkodzenia telewizora poprzez rzucanie w niego czymś lub nim w coś
> b) Głośniki mogą popękać
> Tak czy siak klient musi kupić nowy telewizor
> Stonks

a w sumie to nigdy mi ta reklama jakoś nie niszczyła życia

Ostatnio Komendant Policji rzucił nowe światło na postacie wiewiórek.


Jak wynika z materiałów przez niego dostarczonych chomiki te są ściśle powiązane z ZSRR.
Sprawa okazuje poważniejsza niż myślałem.
Zapraszam do zapoznania się

Niewykluczone, że za pomocą reklam media próbują doprowadzić do wprowadzanie komunizmu w Polsce i to teraz teraz teraz pod przykrywką niskich cen.

1lajk