Serwer

Witam
Przejde do sedna …
Jestem absolutnie zielonym człowieczkiem odnośnie tworzenia serwera minecraft i wkładania na niego modów…
Kiedyś coś robiłem mody ale na singlu po kilku dniach udało mi sie cos wgrać a tak to zielony jak na łące :stuck_out_tongue:
Zwracam się do was z uprzejmą prośbą o pomoc w stworzeniu serwera na normalnym dobrym hostingu i wsadzenia tam ok max 10 modow (jakas mini mapa, dmg, pasek życia, jakies nowe moby, nowe itemy, twilight forest np. generalnie ma byc duzo mocnych mobów i duzo itemow ale bez febryk pistoletów itd) wersja bez znaczenia.
Ale nie chce pomocy w stylu kup serwer sciagnij forge uruchom i wsadz mody … to tak jakbym powiedział idz do biedry kup pół litra … ale nie zapomnij ze jest wirus wojsko na ulicy a jak dojdziesz do biedry to bedzie zamknieta.
Kodos kompetentnego na kilkuminutowa rozmowe nie wiem na fejsie np…

Prosze o pomoc bardzo juz od 2 lat to robie :stuck_out_tongue: chciałbym zagrac ze znajomkami u siebie :slight_smile: no kto pomoże przy tworzeniu tez bez problemu bedzie mógł pozdrawiam i czekam na odp.

1lajk

Co do hostingów. Nie znam się /shrug
mogę odesłać do listy: Lista hostingów serwerów minecraft 2020
Co do modpacków. Tu już lepiej.
Ogólnie polecam stronkę https://www.curseforge.com/minecraft/modpacks?filter-sort=5
Znaczna część paczek z tej strony ma równocześnie przygotowane pliki serwerowe.

Tak dzieki :slight_smile:
Ale problem polega na tym ze ja nie wiem jak wsadzic je na serwer co trzeba miec i jak to zrobic . :frowning_face:
Do tego potrzebowałbym pomocy

Większość paczek ma tam +100 modów (z czego większych jest z 40 bo dla jednej modyfikacji często potrzebne są pomniejsze), ale jak się poszpera to znajdzie i mniejsze.

Przykładowa prawie losowa paczka: https://www.curseforge.com/minecraft/modpacks/ftb-lite-3
Warto przejść do zakładki files: image
a po prawej stronie mamy coś takiego image

Czyli prócz opcji pobrania paczki na singla jest też paczka serwerowa.