Odwołanie od bana i oskarżenie Hejtera

Nie wiem czy dobrze, że tu pisze. Chce powiedzieć abyście uważali na adm. na voxele.pl mc. XxJacobxX zbanował mnie za ,oszukiwanie’’ chodż nie miał powodów. w dodatku pan Jacob ewidentnie faworyzował osobę która tu zawiniła czyli hejter_hejtuje :slight_smile: dziekuje i pozdrawiam

Nie tu masz pisać ale ok :slight_smile:

Temat przeniesiono do skarg i problemów. Na przyszłość proszę pisać w odpowiednim dziale.

trudno, ważne żeby ktoś zrozumiał :wink:

1polubienie

Zostałaś zbanowana za wprowadzanie administracji w błąd. Jacob nikogo nie faworyzuje. Tyle w temacie.

https://voxele.pl/c/serwer-survival/55
masz tam więcej rzeczy i temetów związanych z serwerem.

taak, ale nie ma dowodu, że hejter_hejtuje jest bezbronny i ,że to ja kłamie

1polubienie

Są dowody.

prosze, powiedz jakie?

1polubienie

To ja się trochę wypowiem na ten temat bo to o mnie:

Gdy rozpatrywałem waszą skargę, było okej że mieliście świadków ok, ale, no właśnie, ale świadków a nie ss’y. Powiedziałem wam potem abyście je robiły, ponieważ: “Świadkowie świadkami, ale ss’y/nagrania wiarygodniejsze”.

Po za tym po przybyciu pana Juliana, powiedział mi jak można inaczej korzystać z komendy do sprawdzania która się zwie co inspect. Położyłem blok i co się okazało? Że Pani wylała lawe, mówiąc wcześniej że Pan Hejter_Hejtuje wylał ją na państwa (Na Pani Funaxiee i na Panią Nelę) oraz zabił zwierzęta.

Mam nawet dowód który posiada Pan Julian, a powiedziałem że Panu Hejterowi nic się nie stanie bo nie ma na niego (na razie) dowodów. Gdy zobaczyłem kto tak naprawdę wylał lawę postanowiłem panią ukarać za oszustwo, tyle ode mnie.

A dokładnie takie:

lava to jedyna rzecz. Zobacz kto jeszce wylał tu lave otóż pan HEJTER_HEJTUJE bo powinieneś mieć takie dowody. Zabił mnie,cytrynke oraz nele a wy sie doszkujecie lavy. Jka mozezcie znalesc kto wylał lave na tej działce to znajdżcie ss gdzie wylewał lave na mnie, cytrynke, PANIA nele w dodatku konia (heńka) który był bezbronny i siedział w swojej klateczce a hejter na nim jeżdził i wylał lave na nieho

1polubienie

Jeszcze coś dodam na koniec:

Jeżeli tak było, poproszę ss’y na winę Hejtera_Hejtuje.

Nie miałam n
skarżyć ale ja widze tylko o to wam chodzi. Napisałam przy okazji o hejterze na chillerze a wy sie prujecie.
ps. czemu macie na mnie ,dowody’’ a na hejtera już nie? :slight_smile:

1polubienie

może poprostu napisz do króla juliana czy ma ss tego że wylewał cały czas lawę i nas zabijał. taka moja propozycja na rozwiązanie problemu :slight_smile:

Podaj miejsce (kordy) i czas tego zdarzenia oraz w miarę możliwości opisz sytuację i opisz to jak wam zaszkodziło działanie gracza Hejter_Hejtuje

1)gdybym ja umiała to robic xd
jak umieliscie tamto to tez powienniescie znalesc
2) Naprawde już mnie ta sprawa nie interesuje, dostałam bana i już mam dość b hejter zawinił a to ja zostałam chamsko potraktowana.
3) nie mam nic do jacoba przez ta moja sprawe ale przez wszytskie kiedy banuje ludzi czasami bez winy, czasami z naprawde małej a ludzie myślą, że to serio ich wina.
pozdrawiam i już nie będe robiła dram na forum więc zamykam sprawe.