Kim jest Bembenowski Bembenek Bemben Bembniącego Bembniarza?

Witam serdecznie
Pewnie zadajecie sobie to samo pytanie co jest w temacie, założę się ze tak jest - więc

Jestem zwykłym Bembenkiem, 22 lata w listopadzie
Jestem po szkole technika Mechatronika, mam wszystkie papiery i tak dalej - udało mi się również napisać maturę ale nie było ttam jakiś rewelacyjnych wyników (z wyjątkiem angielskiego który miałem bardzo dobrze) ale tak czy siak maturka zdana

Jednak nic mi z niej bo nie podjąłem się ryzykownej drogi na studiach lecz poszedłem do pracy

Pracuje sobie jako elektromonter przemysłowy - wszystko co związane z elektryką przy różnych maszynach (głównie są ta linie które rozlewają i pakują napoje ale nie tylko) na wyjazdach od kilku dniowych do naert kilkumiesięcznych

Oprócz tego lubię survival oraz militarię, robię też własne nalewki i z każdej jednej odkładam sobie po pamiątkowej butelce bo chce zrobić sobie taką fajną skrzynie Bembenka (już mam plan co i jak) i za kilka może za kilkanaście lat ta skrzynia będzie miała dla mnie dużą wartość sentymentalną

Jak na teraz to wszystko, pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy weszli tu z własnej woli

5polubień

Witaj Bembenku, twa historia jest rewelacyjna pełna zrywów akcji i pełna emocji! Zostałam wzruszona :’) Mam nadzieję że kiedyś uda nam się wspólnie napić twych cudownych dzieł sztuki, oczywiście nie dotknę twej skrzyni skarbów :wink:

Oczywiście!

Ten magiczny kufer to będzie największa świętość, ogólnie myślę tam zrobić zamknięcie na 3 kłódki! Nie żeby to miało czemu służyć ale znacznie lepiej to wygląda! Mało kto będzie mógł zobaczyć wnętrze tego kufra, czekam teraz na okazję żeby kupić spawarkę i wtedy będę mógł przystąpić do pracy

Uszanowanko dla technika mechatronika.
Fajny pomysł ze zrobieniem tej pamiątki nalewek, ale pewnie kiedyś kogoś pokusi i zniknie.

Miałeś okazję sam próbować sztuki przetrwania? Jak tak to na jak długo?