FBGrubaPinta/ chat mod

• nick oraz nazwa ranga
    Cześć, mam nick w grze FBGrubaPinta i chciałbym postarać się o rangę chat mod na trybie survival
  • dotychczasowe doświadczenie
    Nie mam za dużego doświadczenia. Byłem 2 razy w administracji, raz Moderatorem i raz Helperem. Skończyło się tak że server albo upadł albo zrezygnowałem z bycia administratorem bo miałem w tamtym czasie mało czasu. Rozumiem z doświadczenia co i jak powinno się odbywać i jak się zachowywać.
  • Jak długo gram na serverze?
    Gram na tym serverze od poprzedniej edycji wraz z kolegą.
  • Czy mam możliwość rozmowy na czacie głosowym?
    Tak, jak najbardziej. Zawsze jestem aktywny na czacie głosowym gdy będzie potrzeba.
  • Jaki mam wiek?
    Mam 16 lat i chodzę do drugiej klasy szkoły średniej
  • Czy byłem karany na serverze?
    Niestety tak, byłem. Staram się przez dłuższy czas nie sprawiać problemów i chyba mi to wychodzi patrząc na to że nie dostaje żadnych mutów ani upomnień. Nadane kary na moje konto pomogły mi zrozumieć że powinienem przestać sprawiać problemy na serverze. Od tamtego czasu naprawdę myślę że się zmieniłem.
  • Ile czasu dziennie mógłbym spędzać i o jakiej porze dnia ?
    Jestem jednym z najbardziej aktywnych osób na serverze i jestem aktywny regularnie 5 godzin dziennie jako gracz. Jako chat mod poświęcał bym więcej czasu i rozłożył bym czas na cały dzień. Myślę że od 08:00 do 01:00 bym był w stanie być aktywny.
  • Czemu chce być w administracji?
    Chce być pod takimi względami jak na przykład oferować graczą pomoc, pilnować porządku oraz w miarę dopilnować tego by tzw. Sekta i reszta zaprzestali m.in niszczyć gry innym i poprawili się.
  • W jaki sposób angażuję się w życie forum i społeczność Voxeli?