Ankieta - zastosowanie sztucznej inteligencji w medycynie

No część

Zapewne zastanawiacie się, co skłoniło mnie do napisania posta po praktycznie roku od ostatniej aktywności.

Odpowiedź jest prosta - praca. Konkretnie naukowa.

Jestem studentem kierunku lekarskiego na ŚUM w Katowicach. Jakoś rok temu w ramach koła rozpoczęliśmy badanie, które ma na celu zbadanie opinii pacjentów na temat zastosowania sztucznej inteligencji w medycynie. Powód stosunkowo prosty - takich badań brakuje.

Wykonanie samej ankiety było procesem dość czasochłonnym opartym na czytaniu artykułów o podobnej tematyce, wymyślaniu pytań, analizowaniu ich i przerabianiu. Po zakończeniu tego procesu wydawało się, że najgorszą część mamy za sobą. Otóż nie :grinning_face_with_smiling_eyes:.

Żeby ankieta mogła mieć jakąkolwiek szerszą wartość poza ciekawostką musi spełniać, oprócz pewnych wymogów formalnych, jeszcze jeden - grupę objęta badaniem - najlepiej imponującą. I tu zaczyna się problem, ponieważ nie jest wcale rzeczą łatwą znaleźć co najmniej tysiąc osób, które zechcą wypełnić ankietę, co w sumie nie jest dziwne zważywszy na mnogość ankiet rozsyłanych po internecie i kontrastowo niewielką ilość czasu, którą posiada przeciętny użytkownik tegoż. W tej chwili okres, przez który ankieta “wisi” w internecie zbliża się do roku, ale nadal brakuje nam co najmniej 400 odpowiedzi do założonego celu co najmniej 1000. Równocześnie szkoda było by ankietę na tym etapie porzucić.

Właściwie piszę ten post z dwóch powodów -

1. Gdzieś trzeba ponarzekać :yum:
  2. Szukam pomysłów odnośnie tego, gdzie jeszcze wysyłać ankietę i generalnie każdy wykonalny pomysł jest dobry. Wraz z resztą zespołu wyczerpaliśmy już praktycznie znajomości, prosiliśmy także dziesiątki stowarzyszeń/grup/portali a nawet kanałów discord o pomoc (na ogół, lecz na szczęście nie zawsze - spotykając się z odmową lub zignorowaniem)

Jeżeli więc ktoś z czytelników forum może udzielić pomocy, proszony jest o podzielenie się pomysłem