1.15.2 Już jest!

  1. Pszczoły nie gniewają się już po zniszczeniu pobliskiego gniazda / ula za pomocą jedwabnego narzędzia dotykowego

  2. Dodano zasady gry doPatrolSpawning i doTraderSpawning, które kontrolują odpowiednio spawnowanie patroli i wędrownych handlowców

  3. Dodano opcję gui_light w modelach blokowych, aby umożliwić sterowanie światłem podczas renderowania modelu jako elementu w GUI
    a} Kontroluje światło podczas renderowania modelu bloku w gnieździe. Jeśli ustawione na bok , model będzie renderowany jak blok. Jeśli jest ustawiony z przodu, model jest zacieniony jak płaski przedmiot

  4. Każde drzewko brzozy lub dębu wyhodowane w pobliżu kwiatu w odległości 2 bloków na tym samym poziomie y ma 5% szansy na gniazdo pszczoły

  5. Gniazda pszczół mają teraz 2% szansy na odrodzenie w Kwiatowych Lasach
    Na początek ul pojawia się wyłącznie Dębie i Brzozie. Ok już wiesz ale o co chodzi z tym 2%szansy?
    Chodzi o to, że jak postawisz sadzonkę powyżej wymienionych rodzai drzew to na dowolnym biomie to jest 2% szansy na to ze się pojawi ul.

  6. Gniazda pszczół mają teraz 0,2% szansy na odrodzenie się w biomach w lesie, w zalesionych wzgórzach, w lesie brzozy, w lesie wysokiej brzozy, w górach brzozy i w wysokich brzozach

Ktoś wie jak są obliczane te szansy?
To jest np. 2% szans na odrodzenie w przeciągu jednego dnia czy jak?